simseklivekalpli -BulenThanm yani o para geri yerine gelmezse uzulmeyeceginiz bi paraysa 51lerdeyken girmeniz lazımdı bi anda çok yükseldi. Bunun mutlaka düşüşü de olacaktır şu an riskli.
Biz3kisiyiz_ -BulenThanm biz ağzımızın payını aldık ben 7-8 yıl önce girdim 500 lira atmıştım o zamanlar kaybettim 🙈 ama arkadaşlarımın bir kısmı kar edip çıktı başka bir arkadaşım da kredi çekmişti 10 bin o da battı birde kredi borcu ödemişti 😂 eşimde 2-3 yıl önce oynadı çok az bir karla çıktık hemen çok riskli sürekli takip etmeniz lazım iyi analiz yapılması gerekiyor sonuçta bir kumar oynuyorsunuz kaybetmeyi de göze alarak girmelisiniz. Ben altın bozdurup girmezdim çünkü altın artışta garanti kazandırır.
-BulenThanm Biz3kisiyiz_ 😂😂😂 benim dayımda ağzının payını aldı 100 bin yatırdı 17 bin kaldı ellemicem yükselsin dedi 33 bin olarak geri çekti 😂
atlasmom27 Uzun süre ellemezsen kazanabilirsin ama alt coinlere girersen daha iyi tabi. Teyzem iyi kazandı ama kuzenim 15bin attı geçen sene bu sene 30 falan oldu 1 senede anca yani. Tabi yatırım tavsiyesi vermiyorum ben cesaret edemedim
-BulenThanm atlasmom27 Evet bu yüzden riske atamıyorum ailede bilen çok iyi kazanıyor ama bizim pek bilgimiz yok
rabiabss -BulenThanm benim eşim yönetiyor ben pek anlamıyorumda herhangş bir bankadan borsa hesabı açtı ordan oynuyo valla güzelde kazanıyor hem türk borsası yanı güvenilir yerlere girdin mi iyi bence arastır 😊
-BulenThanm simseklivekalpli benim kayınpederim de kazandı o kadar, bi para çok düşmüştü luna ydı galiba kendi parasının 2 katı oldu
atlasmom27 simseklivekalpli Yatırım yaptığınız alt coine göre değişir demekki sizin yatırım yaptığınız coin yükselmemiş
Hhhhjsjdjdjdj -BulenThanm hiç girmeyin yakınlarım kaybetti hep… borsaya girebilirsiniz.. bazı hisseler o kadar çok kar yapiyorki… yatırım borsa hesabınız varsa.. tetamat gida hissesi kasımda lotu 2bin 2500 civaridi şimdi 11.700 tl olmuş… yani sen 30bini yatırmış olsaydın.. 3ayda 175bin olurdu ama tabi öyle çıkacak hisseleride bilmek gerekiyor..
Cocukgelisimcimomy -BulenThanm ya güzel kazanırsin yada para uçar. Bende sistemi çözmek için önce ufak paralarla gir sonra istersen büyük para ile girersin
simseklivekalpli -BulenThanm ben vadeli işlem kullanıyorum biraz daha riskli. Çok para tutamıyorum paranın batma ihtimali de olduğu için😂
Bebegimm1 -BulenThanm 2senedir param artmadı aksine zarar ettim çekmek de istemedm öylece bekliyorm bu işle uğraşmaya vakti olmalı insanın 30bn tl giderse üzülmicekseniz oynayın ama huzurunuz kalmazsa bulaşmayın kar ediliyor ama iyi bilmek ve zamanı olmalı hangi coin yükselicek al sat yapmak lazm ben 2 senedir uzun vade de tutmama ragmen zararımı kapatamadm istersem kapatırım da uğraşmaya vaktim yok
-BulenThanm Bebegimm1 Daha öncede batmıştık dükkan açtık kapattık,artık daha fazla batmak istemiyorum hiç bulaşmicam
Bebegimm1 -BulenThanm borsalara bakın bitcoin cidden oturup başında beklemelik ve iyi bilmek gerekiyor deli para yapılır ama ayrı mesai istiyor😁
nnnida -BulenThanm şuan 64k dolar civarında yani tarihinin en yüksek seviyesinde. Şimdi mantıklı olmayabilir almak