Azizeguney neon12 Ben zinco gaz damlası kullanıyorum. Günde 3 defa sabah öğle akşam. Her defasında çay kaşığı ile 5 damla. Bazen çok sancısı olursa ekstra veriyorum 2-3 damla. Bitkisel ürün olduğu için bi zararıda olmuyor çok şükür.
_tospikannesi neon12 zinco yunbilmiyorum ama burse harveys çok baya iyi canım algıysan eğer düzenli kullan inşallah faydasını görürsün
Gizemdeniz neon12 kac aylik bebegin? Bende kullandim ilk bas hic etki etmedi sonra damlasini arttirdim.Ben dort bes tane demedim asiri gazli bir oglum var