sahrabalam2 eraysen yok hiç kullanmadım sabah açtım paketi attım öylece tabakta bekliyor üstünü kapakla kapattım şimdi nasıl yapacağım bilmiyorum
Minaa66 sahrabalam2 margarin zaten 250 gram di galiba sende yarisindan biraz daha fazlasini kes al sana 200 grm yaniii😅
Gizemlibirisi Bu kadar ayrıntı olması sartmi ben bıçakla göz kararı kesip kullaniyorum.tarifimin tutmadigi olmadı daha 🤣