Oğlum 2 yaşından önce kelime yok denecek kadardı. 2 yaştan sonra hızlı arttı. Şu an 32 aylık 1 hafta öncesine kadar 2 li cümle azdı park etti gibi 2-3 cümle kadardı.3 gündür 2 li cümlede artış gözlemledim.Baba gel anne gel. Kuş gitti bay bay kuş. Sümük bitti bay bay sümük . Ayı mı o dedim hayır bebe dedi.Arabayı gösterip bak kırmızı bak mavi dedi.Yeni kelimeler eklendi sık,halı,koy,yavaş gibi. Kelime sayısı 100 ü geçkin.oha bile diyor😁 Lüksemburgda yaşıyoruz ana dil fransızca almanca ingilizce. Kreşe gidiyor bugün öğretmeni mete çok mutlu ve konuşmaya başladı fransızca kelimeler söylüyor renkleri,otur kalk , çiçek gibi kelimeleri fransızca olarak söylüyormuş onunda dikkatini çekmiş benim gibi. Sormak istediğim konuşma böyle mi başlıyor 2 li cümleler daha da hemen artar mı , 3 lü 4 lü sohbet durumu ne zaman olur sizce 🧿