Mutluuuuuuuuu 10 ay 2 günlük kızım 🥰 bir yere tutunup kalkmaya uğraşıyor emekleme daha yok popomuz kalkmıyor bi türlü🫠 altta 3 diş var üst ikisi patladı geliyor biraz huysuz o yüzden. Oyuncaklarıyla oynarız mutfaktayken ordaki eşyalarla oynar,evi süpürürken yürüteçte peşimde gezer. Yemek ve uyku ile aramız gayet güzel nazar değmesin🧿 camın önünde oturup karşıda babasını seyreder eşimin kuaför dükkanı var karşıda,doktor seti aldım ona aşırı seviyor elinde sürekli. Ne bulsa ağzına atıyor her şeyi ısırmaya uğraşıyor.☺️ her gün parka gideriz malum hava sıcak salıncak kaydırak derken vakit geçiriyoruz. Tv izlemiyoruz genel olarak açmıyoruz hiç. Kelime olarak “anne,baba,anneanne,dede,gaga,gel gel vs.” Daha var da tam anlamlı değil ama çenesi düşük😃 boğa burcu bi de sinirli çocuğum agresif😃 şimdilik aklıma gelenler bunlar.