Kızlar oğlum 2bucuk yaşında herşeyi anlıyor işaret ediyor bazı renkleri billiyor zeka kartlarını hepsini biliyor ama konuşmuyor sadece baba dede nene git tedi diyor gelişim testine girdik 15ay konuşma geri dedi diğer herşeyi bildi yapabildi kulak burun boğaza yönlendirdi randevu aldık fakat oğlum 1haftadir grip ve öksürüyor doktora gitmiştim öksürük şurubu yazmisti ben şimdi yarın gitsem bakarlarmi ablam diyor birşey anlamazlar