Kızlar bebeğim 4 ay 3 günlük ben artık çıldıracağım ne uyku uyuyor huysuzluk desen o biçim saçlarımı yoluyorum sinirden zayıflıktan bağırsak gibi kaldım ne uyuyor ne emiyor zaten biberonla veriyorduk doğdu doğalı şimdi biberondada içmiyor delireceğim uyku yok süt içme yok huysuzluk çok ben ne yapacağım ne zaman geçecek bu durum başına gelen ne olur akıl versin ben tükendim çok yoruldum