Canbebek2018 Ben doğum yapalı tam bir yıl oldu hiç adet görmedim.çocuğum allerjili olduğu için ek gıda yemedi sürekli emmeye devam etti ve ediyor.adet görmeme nereye kadar normal kabul ediliyor.benim gibi olmayan oldumu?
Azizeguney Canbebek2018 Emziren annelerde gayet doğalmış adet olmama süresinin uzaması. Ama kişiye göre değişiyor o yüzden burdan gelen cevaplar canını sıkmasın. Bende 2 aydır olmadım.
slcnn91 Canbebek2018 yapıdan yapıya degısıklık gosterebılıyomus bazen emzırmeyi kesene kadar adet olunmayabılıyomus bnde 4 aydır olmuyorumm
BitanesininAnnesi Ben kırklıyken hep kanamam vardı zaten 10 gün oldu bıtelı kanamam bi baktım bugunde adet olmusum 50 gün sonra yanii cok erken deılmi anormalmiyim