mrym_aydmr 36 günlük bebeğim var şu son 2 gündür 50 60 cc yiyor normal de 90 cc falan yerdi ama şimdi yemiyor ve yemeyi bırak yedikten sonra kusuyor yeni başladı bu da normal mi ya ilk bebeğim aşırı acemiyim
nazlii1_ mrym_aydmr benim bebeğimde çok kusuyodu emdiğini. Doktor normal demişti mide kapakcıkları tam gelişmedigi için kusar falan demişti doktorlar 2 3 tane doktora sordum yani. Sonra yavaş yavaş düzeldi. Kesinlikle reflu yatağı alin kusmasini azalmıştı
elaamomy mrym_aydmr benımkı o aylar da 60 ıcerdo 3 aylık hala 90 ıcıypr tek mama mı yıyo Fazlasını kusar
minikveannesii mrym_aydmr 36 günlük bebek için olcu fazla geldi bana fazla olduğu için kusuyordur bebeğim 3 ay 12 günlük 60-90 veriyorum
mrym_aydmr elaamomy sadece mama yiyor 90 içiyor bazen 70 de olabiliyor bu önceden kusmuyordu suan kusuyor 30 da yese
mrym_aydmr Setenay10 bebeğim ilk bir hafta Küvezde kaldı o dönemde bile doktoru 70 verdıgını soylemıstı son zamanlarda bende şimdi 60 versem az gelir doymaz diye korkuyorum 😏
eda-1amine mrym_aydmr kusmasinin şiddeti nasıl sızıntı seklindeyse normal a ağız dolusu kusuyor fışkırarak kusuyorsa reflusu olabilir
Setenay10 mrym_aydmr doymazsa ağlar ztn bnm ki 3 aylık 120 CC veriyorum 4 5 saatte bir yani o bebeğe 90 çok bence 2 saat içinde biraz arayı açın
yirmiikikasim23 mrym_aydmr sadece mama yiyor ve 90 cc mi veriyorsun cok sanki. cunku ben 2.ayin sonuna kadar 90 verdim suan 3 ay 7 gunluk yeni 120 cc vermeye basladim
tubizeyn mrym_aydmr bir yudumda içse mutlaka gazını al bir aylık bebeğim daha bir kere falan kustu onuda babası gazını almayı unutmadan uyutmuş
eda-1amine mrym_aydmr 90 ml çok bence ben o dönemler en fazla 60 verirdim ama ben sut mama ilerliyordum ağız dolusu kusması için doktora söyleyebilirsin reflü olabilir
minikveannesii mrym_aydmr bebeğim 36 günlükken sütümü sağıp veriyordum şuan sagmadan veriyorum ek olarak mama takviyesi yapyorum aka günde 2 kere falan
mrym_aydmr eda-1amine söyledim inek sütü alerjisi olabilir her mamada varmış olmayan özel mamalar varmış test yaptık pazartesi sonuçlanacak ondan kaynaklı olabilir mi acaba