Aminehumamoms Kızlar 1 hafta olucak verem aşısı olalı ne iz yaptı ne kızardı nede balon oldu hemşire balon olup oatlıycagını sonra izi kalcagını dedi ama hiçbiri olmadı normal mii
Aslaninannesi26 Aminehumamoms verem aşısı olalı 3 ay oldu hiç birşey olmadı bizimde, çoğu yerde olmamasının da normal olduğu yazıyor. Ayrıca 4. Aydan sonra bu söylediğiniz belirtileri yaşayanlar da çok hemen olmuyor yani
kartanesi__ Aminehumamoms hemen iltihaplanma olmuyor 2 -3 ay sonra beyaz iltihaplanma oluyor sonra kabuk tutup düşüyor sonra tekrar oluyor öyle iz bırakıyor
Doga80 Benim oğlum da 5. Ayda oldu kabarcık ve kabuklanma, ondan önce kızarık bile değildi hatta bende korkmuştum bu kadar ay sonra nasıl kabarıyor diye, ama normalmiş
SerraD-1823 Aminehumamoms biz de bu pazartesi olduk. Bugün kontrol ettim hiç izi bile yok internetten baktım normal yazıyor. 3-4 aydan sonra da olabiliyormuş iz
amansallagitsin Aminehumamoms birz zaman sonra belli olur 1 yasina gelene kdr kolunda iz olur eger iz olmazsa verem testi yapılır.
amansallagitsin Aminehumamoms koldan yapiliyordu sanrm yanlis hatrlamyrsam . Verem asisi tutup tutmadigina dahil yoksa tkrrdan asi yapiliyor. Bizim kolda iz var bnm bile var kolumda iz. Kardesmn yoktu onda test yaptilat tutmamis tkrr asi yapmslrdi.
melegim71 Aminehumamoms bizde ne iz oldu ne birsey suan 2 bucuk yasinda iz yok oyle doktorda birsey demedi goturur getiririm
ilkaay0 Aminehumamoms evet iz oluyor bizim hemşire şişer kızarır kabarır hiç dokunmayın demişti. Müdahale etmezsen iz kalmaz ama uğraşıp kanatırsan vs iz kalıyor. Oğlum 9,5 aylık oldu hala izi kırmızı duruyor hiç dokunmadım
civil Aminehumamoms benim 2 ay olucak bebeğimin birinde iltihap yapıp aktı kabuk bağladı. Şimdi diğer bebeğiminkide şimeye başlamış sanırım oda iltihap yapıp kabuk bağlayacak