Kızlar bebeğim 4 aylık ve yavaş yavaş bazı sıvı gıdalardan parmak ucumla tattırıyorum doktorumuza ve ebemize tabiki danışacağım 4 martta kontrolü var lakin sizede sorup danışmak istedim 4 aylıkken sizde veriyormuydunuz bazı şeyleri acaba meyve püresi falan yapıp günde 1 2 çay kaşığı kadar versem bir zararı olurmu aranızsa deneyimli olanlar varsa deneyiminizi paylaşabilir misiniz