mamabear_ evet memnunum. Yani önündeki masayı kızım çok rahat söktü attı hep. O yüzen çok kullanamadık. Ama banyosunu rahatlıkla yaptırıyorum üstünde. Oturtuyorum üstüne rahat rahat yıkıyorum. Mama sandalyemiz ekstradan var o yüzden mama sandalyesi olarak kullanmıyorum artık.