DogaKusunAnnesi23 Merhaba anneler ramazan yaklaştı oruç tutacak mısınız 3 aylık bebeğim var emzirdiğim için sürekli acıkıyorum yemeyince elden ayaktan kesiliyorum resmen. Emziren annelerin tutması uygun mu değil mi siz ne yapacaksınız?
elfnurs DogaKusunAnnesi23 benimkide 3 aylık dün bı denedim tutabilir miyim diye anaaam oda ne çocuk emdikçe başım döndü gözüm karardı fenalık gecirecektim Allah’tan niyet etmedim 12 ye kadar anca durdum 😅
oyku61 DogaKusunAnnesi23 valla ben o aylarda tutmamıştım.bunun bir günahı yok tamamiyle size kalmış bir şey.ben besleneceğimki çocuğumda beslenecek.bir taraftan alırken bir tarafa veremeyiz.bu sene tutacağım emxiriyorum hala ama kızım 1.5 yaşında
Meri-Mel DogaKusunAnnesi23 Ben o dönemde tutamamistim bir gun denedim akşama perişanlık yaşadım, eşimde evde değildi resmen baygınlık geçirdim sürünerek mutfağa gidip bir bardak su ve ekmeğin içine peynir koyup iftar açmıştım 😞
Annebilici DogaKusunAnnesi23 dinimizce ruhsat var bunun için tutmayabilirsiniz, ek gıda da şart değil emzirdiğiniz sürece dayanamıyorum diyorsanız sonra kaza ediyorsunuz
sinempehlvn Bende 3 aylığım dinen uygun tutulması ama tutmazsanızda günahı yok ek gıdaya geçmeyen bebekliler tutmayabilirmiş. Ben bi denemk istiyorum yapamazsam fitresini vereceğim
Annebilici sinempehlvn daha sonra tutma durumunuz varsa fitre vermeniz olmuyor , regl gibi sonradan kaza edeceksiniz tutmadıklarınızı
DogaKusunAnnesi23 elfnurs ya bende aç kalınca hemen baş dönmesi yaşıyorum e bide çocuk emerse iyice halsiz enerjimiz düşecek 😃
Annebilici DogaKusunAnnesi23 hatta bebeğinize vereceğiniz süt azalıyorsa , siz sağlığınızdan oluyorsanız tutmamanız gerekiyor bu sebeplerden dolayı izin verilmiş zaten hamile ve emzirenlere
DogaKusunAnnesi23 Annebilici zaten sütüm azalır mı korkusu oldu direk haliyle yediğimiz süte dönüşüyor akşama kadar aç kalıp sütün azalması da sıkıntı hem verimi de azalır diye düşünüyorum en iyisi sonra kazasını tutmak 🙄
Zeynepbayduk Annebilici Bn hamileyken 3 gün tek tutabilmistim baya kötü olmuştum sonra kaza yapamadım kızım küçük diye senesi dolacak kaza yapamayn fitre versem olur mu sizce fitre verdikten sonra kazasi yapılır mı bilginiz var mı?
Deletedmom_110 DogaKusunAnnesi23 merhaba ruhsatımız var ben tutmıcammm oğlum 13 ay 18 günlük emziriyorum zaten sütüm çok az yani yesem de yemesem de miktar aynı açıkçası fakat elden ayaktan düşerim biliyorum 2 çocukla
DogaKusunAnnesi23 Deletedmom_110 çocuklarımızında bizim enerjimize ihtiyaçları var haliyle yoksa bitkin düşeriz
hfsgltn Tutmayabilirsin ama çocuk ek gıdaya geçtikten sonra telafi edersin bende tutmadım 3 aylikti gecen sene emzirdikce kötü oldum bide sürekli meme isteyen bebek sende kendini zorlama bence
Annebilici Zeynepbayduk fitre hiç tutamayacak olan mesela çok yaşlı ya da hasta insanlar için verilen bir ruhsat. Bu sizin boynunuzun borcu Ramazan ayında tutmazsanız daha sonra kazasını tutmanız gerekiyor .
Aybirkorunbe DogaKusunAnnesi23 18 aylık oğlum var bıraktırabilirsem tutarım ama bıraktırmazsam bu sene de tutamayacağım gibi görünüyor