Ssude ben toz olanını kullanıyorum valla o olmasa naparmışım bilmiyorum. Elite home denedim banamısın demedi ama toz olanı bebeğimin 2 aylıkken yaptığı kaka lekesini aylar sonra defalarca yıkamama rağmen çıkmayan lekeyi çıkarttı. Kovaya tozu koyuyorum üstüne kaynar su koyuyorum bazen yıkayamazsam 1-2 gün bekletiyorum bişey olmuyor ama bi gece bekletsen de çıkıyor leke direk köpürüyor zaten sonra makinada 30 derece de yıkıyorum