busragunesm Bebeğim bugün menenjit aşısı oldu 3 aylık.. huzursuz ateşi koltuk altı 37 ama her yeri çok sıcak ıslak pamuk koydum başına 1çk calpol verdim 2 saat önce ne yapabilirim ilk anneliğim korkuyorum 😔 ıslak pamuğu nerelerine koymalıyım
One-life busragunesm menenjit aşısı ateş yapabiliyo evet yüksek bi ateş değil panik yapmayın ellerine başına ılık bez koyabilirsiniz eklem yerlerine koymayın sakıncalı ılık duş aldırabilirisiniz
Catlakbiranne busragunesm 37 normal sıcaklıktır 38 ve üstü ateş sayılır Boşa ilaç vs bir müdahale yapmayın Şuan normal ateş
busragunesm yanaklibebek calpolu 4 saat arayla vermemi söylemişti ebe siz de bu şekilde mi yapıyorsunuz
busragunesm One-life eklem yerleri neden sakıncalı acaba internetten araştırdığımda öyle yazıyordu bende koymuştum
One-life One-life eklemlere soğuk uygulama ateşi ani düşürüp hipotermiye neden olabiliyomuş direk soğuk duş da aynı şekilde
One-life busragunesm kızımda bende uyguladım fazlasıyla boğaz enfeksiyonu geçiriyodu çok sık ateşleniyodu sonradan öğrendim uygulanmaması gerektiğini