rainak Merhaba. Bebegim 14 aylık üst dişi yeni çıkmaya başladı (patladı biraz büyüdü ama daha tam formunu almadi). Bugun gördüm ki ortasında böyle bi sarılık var sanki bi kısmı kırılmış gibi. Böyle olan varmi yani dis doktoruna götürmek gerekir mi