Ozumdmck 8 inde 9 ay olacak ameliyat yerimin bir tarafında şişlik var dokununca ele geliyor dıştanda gözüküyor ama 2 gündür içten bir şeyler yırtılıyormus gibi sızlıyor aynı durumu yaşayan annelerin var mı acaba normal mi😏
Zumra_Fatma Ozumdmck bi tarafim dumduz bi taradimda sislik var dikis izinde kabaemia gibi bu mormal bende 1. 5 sene oldu dogum yapali hala boyle ayagimi usuttugumde yada soguk aldihinda sizliyor malesef
AntiFilozof Ozumdmck 3 sene oldu hiç kesilmemiş gibi şuan ama yeniykende şişlik falan yoktu bi doktora gösterin bence
Ozumdmck Zumra_Fatma benimde aynı ameliyat yerim ama o şiş taraf hem dokununca hemde gün içinde içten yanıyor bişi çiziyormus gibi o kadar hastalık falan atlattım hiç böyle olmamıştı
Ozumdmck AntiFilozof yaaa doktor kontrolüne gitmemiştim doğumdan sonra, hafta içi gideyim teşekkür ederim