annebebek5200 20lik diş çıkarıyorum ve azıcık ucu gözüküyor daha ve 5 gündür çok ağrı çekiyorum 20lik diş yeri çok acıyo ağrıyor yanağım şişti ağrı diğer dişime ve çeneme de vuruyor emzirdiğim için paroldan başka ilaç da kullanamıyorum o da hiç etki etmiyor
Boncuk-anne annebebek5200 aktarlarda olabilir bazen marketlerde badem yağı falan görüyorum ama karanfil yağı varmıdır bilmiyorum