Bebeğim birkaç gün sonra 4. Ayını dolduracak diş sancısından mı yoksa 4. Ay atağından mı yoksa başka bir şeyden mi bilmiyorum ama normalde çok mutlu hep güleryüzlü bir bebek olmasına rağmen türlü şebeklikler ve sevdiği şeyleri yapmamıza rağmen asla gülmüyor tam gülecek gibi oluyor ama asla gülmüyor bu aralar sürekli kucak da istiyor aynı zamanda huzursuz ve mızmız da. Bunların yanında gözünden uyku akmasına rağmen uyumuyor mızırdanıyor dudaklarını dilini emiyor gibi de yapıyor. Lütfen bilenler yazabilir mi özellikle çok güleryüzlü olduğu için gülümsememesine takıldım endişelendim böyle olanlar var mı