astb Kızlar yenidoğanlarınızı kaç saatte bir emziriyorsunuz? Ben 2 saatte bir emziriyorum geceleri uyku konusunda çok zorlanıyorum birkaç kere alarmı kapatmışım uyurken, eşim uyandırdı 🫣🫣🫣🫢
yanaklibebek astb 3 saat uyanmazsa uyandırma, mesela gece 12 de emzirdin diyelim 3 e kadar uyanmazsa uyandırma canım
kaldera8 astb benim doktorum ilk ay özellikle ilk iki hafta kan şekeri düşer diye 2 saatte bir mutlaka uyandırıp emzirmemiz söyledi sonrasında ne zaman uyanırsa o zaman emzirirsin demişti şuan o uyandığı zaman emziriyorum kendim uyandirmiyorum
aa80534_ @astb bugün 10 günlük olduk sabahları 2 saatte bir emzirmeye çalışıyorum sütüm yetmezse de mama veriyorum gece kendisi kaç kere uyanırsa o zamn emziriyorum o da 3 defa fln uyanıyor ztn geç yattığım için 12 - 1 de yatırıyorum sabah 7 ye kadar 2 3 kere uyanıyor