Zmh0311 Alya_momss senin yerinde olsam 3. Yü kesin alırdım bence ev ortamı içinde gayet uygun olur mart ayı evet ama eviniz sıcaksa sorun olmaz
Alya_momss Zmh0311 kısa kol olabilir zaten evet ev sıcak. Bende beğendim aslında seçenekler arasında şuan😂
Prensesannesii44 Alya_momss yazın oğlumun sünnet çekimi var kızımında aynı ay doğum günü abim bu üç elbiseyi almış ben beğendim size uyar mı bilemem 🤣