seymazeynos Kızlar merhaba çarşamba gecesi kızımı kucağıma aldım ancak sütüm bir türlü inmedi sürekli emziriyorum insin diye aynı durumda olan var mı sizlerin kaçıncı gün geldi sütünüz ve gelmesi için neler yapabilirim yardımcı olur musunuz?
Iremylcnkya07 seymazeynos bol sıvı tüketimi yap sen yinede bol bol emzir gelir illa ki benim doğum yaptığım gün direk geldi sütüm
isufumveben seymazeynos daha midesi kiraz cekirdegi kadar. Hic damla damla da mı gelmiyor. Öyle öyle artar kalan zamanlarda mutlaka dinlenin uyuyun, benim 4. gun baya inmisti öncesi damla damla geliyordu az az
slngkts seymazeynos 3 gün sonra geldi sütüm hemen gelecek diye bir şey yok🥰 güzel ılık bir duş alın, sağım yapın mutlaka ve dut, üzüm kaynatıp için inşallah faydasını görürsünüz.
neanladinyurdagull seymazeynos Ben hamileyken sütüm akıyordu normal doğum yaptım hemen emzirdim şuan 3 buçuk aylık kızım.Fakat görüyorum ki burada birçok anne sütün hemen inmedigini yazıyor hiç endişelenme sabret bol bol emzirmeye devam bu sürede de bebişini öp temas kur 🌺Sütünüz geldikten sonra kullanmanız için esktradsn Bestlak damla öneririm kullanıyorum memnunum
nisammmmm Allah bebisinizi bağışlasın 🤲 benim de bir hafta gelmemişti. Bol bol emzirin ve sıvı tüketin .
seymazeynos nisammmmm teşekkür ederim☺️ 2 gündür hiç uyumadan hep memede tutuyorum ama yetersiz geliyor
wawas Ertesi gün mememi sıkınca acıtacak şekilde ama gelmeye calisiyodu bi damla bile gelmiyodu. Genede emzirdim boş boş. Ne zaman eve gittim dus aldim yemek yedim gelmeye başladı çok az tahminen 5. Günde gelmisti tam
seymazeynos wawas bugün geldik eve bizde hemen duşa girdim sıcak çorba komposto falanda içmeye başladım ama inşallah gelir
wawas @seymazeynos gelir gelir hiç sey yapmayın geliyor az geliyor ama asla yetmiyo mu diye de düşünmeyin inanın yetiyor 1 ay sonunda kilo alımından anlıyorsunuz ilk 20 gün meme verdim ama hep yarım saatte bi 1 saatte bi surekli emzirdim her agladiginda. Gün içinde 1 kere mama bide gece mama verdim 20 günden sonra hiç vermedim cinku gelmisti artik
seymazeynos wawas umarım geliyordur sürekli emziriyorum ama doyurmuyor tam o zaman da emerken hemen memeyi bırakıp ağlama krizine giriyor mecbur mama ile destek yapıyorum ama tamamen kendi sütümle beslensin istiyorum ailem daha 2 gün oldu hemen gelmemesi normal diyolar o biraz içimi rahatlatıyor
seymazeynos neanladinyurdagull çok teşekkür ederim🌸 bende normal doğum yaptım ancak hemen emziremedim 4 saat küvöz de kaldı galiba o yüzden hemen inemedi sütüm bu sefer de bebek aç olduğu için doyamıyor ama dünden beri biraz biraz damla şeklinde gelmeye başladı
ftmglcvzc seymazeynos bol bol sıcak suyla duş alın duş alırken göğüslerinize masaj yapın ayrıca süt artırmak için YouTube da sırt masajları var eşinize onlardan yaptırın. Su süt artırmanın birinci yolu günde 3 ltye yakın su için. Dere otu yeyin bol bol çok güzel süt artırıyor. Mama vermeniz çok normal sanki zehir veriyormuş gibi hissetmeyin. 2.5 aylık o günlerim dün gibi aklımda ki biz bir de meme reddi yaşamıştık ona rağmen her şey geçiyor inanın 😄
seymazeynos ftmglcvzc umarım geçer hem meme hem mama karışık gidiyoruz mama vermeye karşı değilim beslensin sağlığı yerinde olsun yeter diyorum şuan
neanladinyurdagull seymazeynos Çok şükür bu süt konusunda psikoloji çok önemli hiç endişe etme bir damla da bir damladır yavaş Yavaş artar 🌺
Zmh0311 seymazeynos benimde iki gün gelmedi sıcak suyla masaj yap süt kanalları açılsın dut çayı incir çayı içtim bol su tükettim birde mamsel stil-tee süt artırıcı çay var doktorum önerdi onun çok faydasını gördüm içtikçe göğsümden süt akıyordu bunları deneyebilirsin
seymazeynos Zmh0311 çok teşekkür ederim burada tavsiye edilen herseyi denemeye başladım inşallah biri tutar sıcak suyla masajı herkes söylüyor başladım yapmaya bende
Zmh0311 seymazeynos ha birde psikolojide çok önemli çok kafana takma bizde mama verdik hiç sütü olmayan anneler var seninki yine damla damla geliyormuş
Bett1 seymazeynos 2 doğum yaptım sezeryan ikisinde de 3. Gün eve gelince geliyor benim sütüm dusa girip çıkınca. Sütünün şu an gelmemesi az demek değildir kafana da takma. Ben ilk oğlum 3 yasa ikinciyi de 8 aydır hâlâ emziriyorum hem de bol bol sütüm vardı. Sen bol bol su iç