Benim de 7,5 aylık oğlum soğuk aldı galiba. Dün burnu akıyordu, bugünde sesi sesi gitti ☹️ Şükür ateşi yok. Ben ıhlamur veriyorum, birde boğazı yumuşasın diye pekmez. Burnu açılsın diye de viksin bebekler için olanı baby rub var ondan sürüyorum yakasına. Toparladı biraz bakalım geçer inşallah yarına 🙏 Size de çok geçmiş olsun 🌸