Kızlar oğlum 2.5 aylık sürekli ağlıyor gazdan dedik gazını çıkaramıyordu şuan damla kullanıyoruz çok iyi geldi bayadır da çıkarıyor ama yine susmuyor hep ağlıyor emmek istiyor sürekli memeyi çekince ağlıyor aç da değil sütüm baya var kilosu da iyi. Memede uyumak istiyor. Hiç bir yere gidemiyorum psikolojim bozuldu🥺 dün evimize 10 dk pastane var gittik gelene kadar burnumuzdan getirdi öyle bir ağlıyor ki bişey olmuş gibi çok yoruldum🥺 neyi olabilir bebeği benim gibi olan var mı