Bebeğinizde gözlemlediğiniz ağlarken morarma, banyo yaptırırken ayaklarında morarma var mı? Birden ortada bir sebep yokken başlayan ağlama hızlı nefes alıp verme ve yine birden bu durumların ortadan kaybolması gibi bir durum var mı? Yine birden durgunlaşma gibi durum oluyor mu? Aklıma gelen bunlar, eğer varsa bunları anlata bilirsiniz. Zaten mıhtemelen muayne öncesi ekg çekilir, doktorda kontrol sırasında farklı sorular sorabilir. Gerek görürse başka tetkikler ister. Çok geçmiş olsun bu arada