mematiii Dokuzkasimbebesi vallaha ben normal büyük kol çantası aldım hiçte sorun olmadı .Bu çantalar çabuk yırtılıyor 2 çanta eskittim maalesef
nescafebagimlisi https://ty.gl/o6el2udmw3 böyle birşey alabilirsin benim ilk çantam böyleydi baya sağlamdı fermuarı bozulmuştu sadece
Dokuzkasimbebesi nescafebagimlisi bunu alırsam bidaha almak zorunda kalacağım çok kullanıyorum biraz dandik gibi diğerleride çok pahali