Kızlar 16 aylık bebeğim rotavirüs hastalığı geçirdi hastalık bitti ama vücudunda bir şeyler çıktı gögüs bölgesınde de kuruluk başladı. Yarın doktor kontrolü var ama doktor sıkıntılı bir durum değil dedi ama anlam veremiyorum artmaya başlıyor başına gelen varmı ?

