Bebeğim 8 aylık 8 tane dişi var daha da çıkarmaya devam ediyor doktor normal dedi ama diş yüzünden iştahsızlığı var ve ek gıdayı reddediyor emziriyordum sütüm yetmemeye başladı aptamil kullanmaya başladım takviye olarak ama artık emmek de istemiyor sadece mama içiyor ne yapmam gerek bilmiyorum aynı durumu yaşayan yada tavsiye verebilecek olan var mı