Kolik bebeği olan yada şiddetli gaz sancıları olan bebek anneleri. Ne zaman başladı ilk? Bir ayımız bitecek yarın. Çok şükür öyle şiddetli ağlama krizleri yaşamadık. Arada tabi ki oldu gaz sancıları ama uzun süreli değil. Bu zamana kadar olmayınca olmayacak diye heveslendim ama 😕 bir aydan sonra başlayan olmuş muydu??