Bebeğim 20 günlük son 1 haftadır her akşam 20.00 da kalkıyor 12 ye kdr uyanık bugüne kdr sadece meme olarak devam ettik herşey yokundaydı ama artık göğüslerimin dolduğunu hissetmiyorum bütün gün emiyor zamansız sürekli istiyor gece uyuduğu zaman 2 saatte göğüslerimin süt dolduğunu hissediyorum ama akşamları yok sanki akşamları çocuğum hep mızmızlanıyor ağlıyor ara ara acaba bütün gün emiyor süt dolmasına fırsat mı kalmıyor mama versek mi akşamları yada günde 2-3 kerecik benim de en azından göğüslerim dinlenmiş olur dolar bilemiyorum fikir verir misiniz