Benim kızda özeniyor istiyor ama çocuklar kahve içmez diye söylüyorum, ellemiyor. Siz yokken olmuş ama alışkanlık haline getirmesinler. Kafein bebeklere ve çocuklara aşırı zararlı. Neyse ki sıcak değilmiş. Çayı kahveyi hep yüksek yerlere bırakın onların ulaşamayacağı bi yere