Kendime kahve yaptım klasik kupa bardakta işte. 1-2 yudum aldım çamaşırlar bitti kalktım sermeye. İçeri geldim unutmuşum bile kahvemi. Toplasanız 5-6 dk sürmüştür çamaşır sermem. Bir kupa kahveyi içmiş ikizlerim. 3 yaşındalar. Annecim niye içtiniz bu çok zararlı söylemiştim diyorum. Dayanamadık anne nefis kokuyordu diyorlar. Hele biri ağzım sulandı napıyım diyor🤭 ay bir şey olur mu acaba ya. Gülsem mi ağlasam mı bilemedim resmen 🤦🏻♀️