serinserin kızım 2 buçuk aylık 2 hafta oldu alalı çokta memnunum valla. Çok güzel hiç bel ağrısı falan yapmıyor gayet rahat sanki hiç yokmuş gibi hissediyorum agirlastikca nasıl olur bilmiyorum ama şu anlık memnunum çevremde kullanan çok insan var 1 yaşından büyük çocukları çokta rahat kullanıyorlar ben tavsiye ederim kanguru olarak mamadus daha iyi bence ben daha bekarken bakardım çocuğum olursa burdan alicam derdim hep😃