arifahsencesur mucizem10 ıslamadıysanız tencerede pişeceğini zannetmiyorum bazı nohutlar düdüklüde bile zor pişiyor başka alternatifiniz varsa onu yapın derim kuru fasülye daha mantıklı ☺️