AviL06 valla ben alırken en çok görüntüsüne önem verdim 😄 İlkadım ayakkabıları falan daha iyi diyolar ama istemedim . Aldığımız ayakkabı rahattı iyiydi ama yeni yürümeye başladığı için bi tık zorlanıyodu heralde ağır geldiği için. Oda çok sürmedi . Alıştı ayağı. Vicco falan bakabilirsiniz en çok tercih edilen o