Merhaba kızlar 1.5 yaşında ikizlerim ve 1 aylıkta yeni doğmuş bebeğim var bebeğim doğmadan önce hep yanıbaşında beklerdim uykuya dalana kadar gece uyansa bile öyle yapardım ama şimdi küçük bebeğimde var doğumdan sonra geceleri hep eşim ilgilendi ikizleirmle puşet var ana kucağı uyku tulumuyla ona koyup uyutuyordu şimdide öyle ama sabaha kadar onda uyumuyo bende şöyle yaptım küçük bebeğim hem beni emiyo hem mama içiyo gecede öyle yaptım ikizlerimden biri uyanınca ana kucağında salladım uyusun diye tam yatağına koyacaktım uyandı ama artık ana kucağında yatırmicam bugün eşime dedim kesinlikle yatağında yatsınlar artık ben yanına oturup poposuna pış pış yapıyorum öyle uyudu bugün öğle uykusunu öyle yaptık önce birini uyuttum sonra diğerini küçük bebeğim uyuyordu zaten artık puşette yatmasını istemiyorum beli ağrır ve daha sığmaz ona biraz daha büyüse oyüzden ayıcığına sarılıp uyutuyorum siz nasıl uyutuyorsunuz bebeklerinizi☺️