Oğlumunki de yüksek çıkmıştı kontrol için tekrar alındığında sınırda çıktı. Başta yüksek çıkıp yavaş yavaş düşüyormuş genelde. Ama doktorumuz benim çok endişeli olduğumu görünce birkaç kez el üstünden aldırıp baktırmıştı onlarda da hep normal gelmişti. Merak etmeyin, zaman içinde düşecektir 🌸