cimcime1018 valla tetıklıyormus gıttıgım prof tu ıkı ayrı doktora götürdüm bırı dedı dıgerı soylemedı dıger doktor böyle demış dedım kendi doktorumuza onayladı içme zararlı zaten normalde bile çay fazla tuketırsenız kahve falan bebek uyumuyor dedı normal olarak sütten gecıyor azaltın ben tamamıyla bıraktım ıctıgım 1 bardak caydı oda su gıbı meyve suyu falan ama asit çay kahve tuketımını azaltın ki bebeğe çok etkısı olmasın sütten gecınce