Sedaaa55 ben kullanıyorum. Ayakları yüksekti biraz kestik. Ortopedik yatak aldık üstüne bazen beraber yatıyoruz. Ki ben o zamanlar 105 kiloydum ona rağmen kırılmadı. Yüksek alırsanda ya yere sıfır al yüksek alırsanda altına ince tahta kestirebilirsin adı aklıma gelmiyo şimdi o tahtanın. Dolapların arkasında olan incelerden bahsediyorum. Kendi inip çıktı uyandığında yanımıza pıtı pıtı geliyodu. Büyüdü şimdi daha rahat. Uykusu gelince gidip yastığı bacağının arasına alıp uyuyor 😊 kullanışlı bana göre.