karakurtt Merhaba arkdaşlar kızım büyüdüğü için bebek arabası kücük gelmeye başladı o yüzden satıyorum arabanın hiç bir sorunu yok. Sadece alt sepetinde ufak bir yırtık var 1 bucuk seneye yakın kullandık . Puseti ve ayak örtüsü hiç kullanılmadı . Araba yeni gibi düşünenler yazabilir .
Birprensannesi____ karakurtt Çok güzel ve temiz bakmışsınız ihtiyacım yok ama ihtiyacı olan birileri olabilir o yüzden üstte kalsın 🌹😊
karakurtt gkdk merhaba sıfırı şuan da 7700 tl. E bebekten bakabilirsiniz .markası baby plus vega travel sistem . Puseti ve ayak örtüsü hiç kullanılmadı bebek arabasının iç minderi de tertemiz ben ek minder kullanıyordum emniyet kemerini kullanmadıgım için o yüzden yeni gibi. Sadece alt septte ufak bir yırtık var bebek cantam büyük olduğu için resim debelirttim isterseniz dikebilirim de yapblirsem tabi😇 fiyat 4000 düşünüyorum kargo bana ait olacagı için . Sizin bütçeniz nedir ?
karakurtt gkdk evet kullanılıyor ürünün özelliklerine bakın isterseniz daha önce attıgım linkten videolu olarak ta izleyebilirsiniz
karakurtt gkdk sizin bütçeniz nedir acaba yardımcı olmak isterim benim de bebek arabasına ihtiyacım var bunu satmadan alamam. eğer almak isterseniz eşimle konuşup size haftaya ptesi gönderebilirim..😊