Selamlar. 2 aylık bebeğim pış pış yaparak uykuya çok zor geçiyordu. Gece emerek uyuyordu ama gündüz neredeyse hiç uyumuyordu. Ben de uykusu olduğunu anladığımda esnediğinde mızırdandığında vs. Meme vermeye başladım. 5-10 dk emerek uykuya dalıyor böyle. Bi yandan da kötü bir alışkanlık mı kazandırdım diye kendimi yiyorum. Sizce bu yöntem ilerde zararlı olur mu? Deneyen var mı?