sareveannesi_ Kızlar dün kalça ultrasonu çekildi kızımın ama doktorumuz izinliydi ve sağlık ocağındaki hemşiremizde yoktu gösteremedik. Sağ alfa açısı 62 Beta açısı: 52 Sol alfa açısı 64 Bera açısı:51 yazıyor. Bu sonuçlar normal midir? Anlayan varmı
zumra2 sareveannesi_ normal evet alfa 60 dan yüksek beta 60 tan küçük olucak bildiğim kadarıyla normal yine de doktora sorun mutlaka
sareveannesi_ zumra2 teşekkür ederim 2 ay aşısına gittiğimizde göstereceğim ama o zamana kadar aklıma takıldı😇