ftmanur hayır canım niye az olsun. 1ayda en az 500gr, en çokta 1500-1750gr civarı alması beklenir bebeklerin. Sizin ki ortalama ve gayet yeterli. Birde tek anne sütüyle mi besleniyor yoksa mamayla mı yoksa mama+meme mi gidiyorsunuz? Bunlarda kilo alımını etkileyen faktörler. Birde her bebek aynı değildir, benim oğlum ilk ay 2kilo almıştı, sadece anne sütü alıyordu doktor fazla almış mama veriyorsan kes dedi yok vermiyorum sadece emziriyorum demiştim tamam o zaman normal bişey olmaz demişti. Şimdi 33günlük kızım var oda yavaş kilo alıyor mesela, o yüzden 15.gününde mama başladım mama+meme gidiyoruz, 3555gr doğdu şimdi daha yeni 4100gr oldu ama bizimki de normal mesela.