1byd çekerler sanırım ama bilemiyorum. Zaten devlet hastanesinde çektirecekseniz biraz ileri zamana veriyor randevuyu önce çocuk doktoruna gidiyorsunuz doktor istem yapıyor sonra ultrasondan randevu alıyorsunuz. Bizim süreç bu şekildeydi. Ben 22 günlükken doktora gittim doktorum ultrasona gidin ama şuan çekmesinler çok erken dedi 22 günlükken 57. Güne randevu verdiler kısaca