Mecbure12 merhaba, bizim de deidğiniz gibi oldu, doktor teşhisi koydu alerji şurubuna başladık yavaş yavaş geçti geçen hafta ama bu hafta yine tekrarladı ne kadar sürüyor bu bilginiz var mı🥺 kaşıntı ateş vs yok, sadece kabarcıklar var vücudunda. 5. Hastalık denilen hastalıktan da şüphelenmeye başladım ama tel vs yok başka bir doktora mı götürsem emin değilim.