yavuz21 doktora gittiniz mi annesi gerekli testler yapıldı mı nöroloji pediatri psikiyatri gördü mü çocuğu eeg emg işitme testi yapıldı mı bunlar önemli şeyler biz emarda dahil hepsini yaptırdık ve kızımda dil gelişimi bozukluğu ve öğrenme güçlüğü çıktı rapor çıkarttım haftada 2 gün 40 dk dil eğitimi 40 dk da grup eğitimi alıyor rapor kötü birşey değil bu arada silen silinen bir rapor en yakın zaman da nöroloji doktoru ile baslayin Allah yardım etsin ve birşey daha soracam konuşması nasıl mesela komut falann alması