Yenianne17 Kızlar bebeğimin hiç kullanmadıgı yada cok az kullandıgı ürünleri satıyorum.Hamileyken aldığım kıyafetlet bebeğime olmadı biraz küçük doğdu.İlk aldıgımda yıkayıp etiketlerini kesmiştim.Görselleri yükledim.Dolap hesabımda detaylı fotolar var. @honeyed hesap adı . https://mutluresim.com/image/zeurhs https://mutluresim.com/image/zeuMQd https://mutluresim.com/image/zeupai https://mutluresim.com/image/zeuolG https://mutluresim.com/image/zeuiSC https://mutluresim.com/image/zeu6Or https://mutluresim.com/image/zeubXX https://mutluresim.com/image/zeuIWm https://mutluresim.com/image/zeuB2u https://mutluresim.com/image/zeuAQF https://mutluresim.com/image/zeu3lB https://mutluresim.com/image/zeuevZ