melasya 7,5 aylık bebeğim buz lazer yaptırmak istiyorum.kimi var kimi yok diyor.merak ediyorum yaptıran varmı
Defnecikkk melasya göğüs çevrene yaptırma. Ben bebeğim 3 aylık olunca başlayacağım zaten sadece kıl köküne etki ediyor hamilelikte yapilmamasi etki etmez diye yapmıyorlar.
meleklerim37 melasya ben doktoruma sorup yaptırdım 6aylıklı bebeğim başladıgımda ama benimki buz lazer değil benim gittiğim hastane tipi Bir makine
Bebegimcanim melasya epilasyon yaptırdığım yer doğumdan sonra ilk reglim bitince başlayabileceğimi belirtti
melasya Defnecikkk yok göğüs cevresini hiç düşünmedim bile olsa da yaptırmam zaten. koltukaltı için de zararlı diolar bilemedim.7,5 aylık oğlum artık çok kararsızım
Gizemdeniz Ben emziriyorum koltuk altima igneli epilasyona gidiyorum.Hamileyken sakincali evet ama suan bi zarar olacagini dusunmuyorum yedigim birsey degil ki sutume etki etsin