Merhaba tecrübeli güzel anneler. Bebeğime oto koltuğu alacağım arabada isofix özelliği var (bilmeyenler için koltuğun arasında iki adet tutma demiri oluyor ve izofix özellikli bebek koltukları oraya kitleniyor eğer o yoksa emniyet kemeri ile bağlanabilen koltuk alıyorsunuz) şimdi ben bu bilgileri edindim ettim fakat herseyiyle hoşuma giden model joie tilt oldu tek sorun emniyet kemerli olması. Güvenilirlik açısından emniyet kemerli olması sizce daha mı kötü? Şöyle düşündüm diğer oğlumun da oto koltuğu olacak ve o biraz büyük. Bazen kalabalık binebiliyoruz o durumlarda (nadiren) bebeği kucağıma alabilmek için bebek koltuğunu çıkarabilmek adına izofixsiz olması daha iyi gibi geldi hemen çıkar bagaja koy. Belki izofix de kolay çıkarılıyordur bilmiyorum ama kitlenme olayı vs bir tik zor gibi geldi tak çıkarız neyse kısacası kemerli bağlantılı olması güvenlik açısından daha mı kötü yoksa aynı güvenlik mi dert etmemeli miyim şimdiden teşekkür ederim