minniks 13 aylık kızım var gece birden ateslendi doktor kan tahlili idrar tahlili istedi sabahtan beri yapmadı kızım torba takılıyken yapms cok az oda beze gelmis napmam lazım nasıl alablrm ya
minniks minniks yardım ya bugun verirsem p.tesi gnu cıkcak sonuc yarın verirsem salı gunu kızım cok aglıyo atesi falan var sonuc cıkmadan doktor ilac yazarmı ki
tubiiik_ minniks torba olayı cok zor sabahtan aksama kadar hastanede yaptıramadık bızde eve geldik evde uyuttum uyurken torbaya işemişti hastane yakın bize hemen eşim götürdü idrarı bol bol sıvı içirin
minniks pinkooo_02 bi defa yaptıda oda beze cıktı ya simdi poseti takıyorum ya ğosetin fazlalıgı arkayamı gelicek yoksa oldugu gibi kalcak ilk defa takıyorum nasıl olcak bilmiyorum biseyde demediler ordan
pinkooo_02 minniks canım kız bebeklerde poşet olayı biraz zor oluyor siz hepsini içe alacak şekilde takın bir hemsireden yardim isteyebilirsiniz yada eviniz yakınsa eve gidin yapınca getirin
minniks tubiiik_ simdi bizde geldik eve atesi oldugundan dus aldırdım bezini baglarken torbayı takamadım cok agladı simdi uyurken takaym bari
tubiiik_ minniks corabına limon sık giydir ateşini düşürür boğaz enfeksiyonu ise 3 gun ateş düşmez gecmiş olsun
minniks tubiiik_ atesi yukselincemi yapayım ılık dus aldırdım en son sirkeli suyla yıkadım fitil saldım baska hastaneye gotrdum kulak ve bogaz enfeksiyonuymus ilac verdi tsk ederim